Saturday 19 January 2013

storybord and small idea,,20 jan 2013

this pic i take it at teluk chempdek and then i edit,,, wah terabur english aku,,, yang penting sy nak share je mcm mana sesuatu idea tu blh diwujudkan menjadi sesuatu gambar yang cantik,
this my simple art

my shoot with my creative idea
ini adalah pelajar aku,, dan idea ini aku cilok dari sebuah buku damn good advice,,, dalam idea 71 ada satu gambar seorg lelaki tua, so aku pun mix kan idea aku jadi kan sesuatu yang sesuai lah dan aku bagi tajuk think small big idea,,, maka terhasillah idea ini

sarlina
gambar diatas ,,this girl name sarlina,,, pic nie pic dia sendiri dan ez cuba edit gmbr org lain dan dia memberikan kebenaran utk ez publish dlm blog ez,,,,,,, ez hanya memberikan sedikit sentuhan untuk menjadikan gambar ini lebih drama,

so tgk lah hasil kerja ku y tidak seberapa

seperti saya katakan
think small with big idea,,,,,,

No comments:

Post a Comment

facebook

https://www.facebook.com/ezhar.halqi.razi